parasysiu apie mobile.de tik apie vokiskaja rinka, nes apie tai siek tiek zinau, kadangi cia gyvenu. Nepriklauso daug nuo kainos, cia ir uz didelius pinigus gali metalo lauza nusipirkti. Jei raso apcioje EXPORT, reiskiasi metalo lauzas ir ji prastumdineja trecioms salims su viltimi parduoti. Normalus prekeivis Händler turi tureti gera varda ir ivertinima, butina atsizvelgti i imones klientu atsiliepimus. Jei zvaigzduciu 2 ar 3 reiskiasi turkai ar kiti cigonai tuo uzsiimineja, ten rasit tik metalo lauza. Per daug Privat- privaciu klientu aprasymais nepasitikekite, vokieciai itin gudrus melagiai ir isdurs graziais zodziais, kad alia seimos padidejimui keicia automobili ar dar kokia kliauza pridurs, kad tik masinos atsikratyti. Jei raso, kad uz papildoma mokesti gali buti suteikta garantija, tai jau demesio verta, ir velgi daug kas priklauso nuo vairuotojo, kartais net nuo krassto kuriame vazineta. Pavyzdziui kalnuose, kur visi keliai nebetiesiami, o lopinami yra prastesni nei Rusijoje ir vaziuokle greit pasikeisit. Dar serviso knygele yra labai svarbi, nes ten visa serviso istorija, be jos isvis masinos geriau nepirkti. Vokieciai retas pensininkas pakeicia tepalus ar prisiziuri auto, dauguma siuolaikiniu vaziuoja nuo technikines iki technikines, kas 2 metus varo privalomaja patikra ir visiskai nepriziuri masinu. Yra rasytinis istatymas, kad pardavimo atveju laiduoja pardavejas 2 berods metu garantija, kad masina kokia jis parduoda tokia ir yra. Na bet ten jau toliau juridiniai niuansai, teko man cia teistis su vienu is Händleriu is Köln miesto, su gerai atidirbtu planu jis ne tik, kad pasieme masina jau su ispjautais katalizatoriais, bet ir sumokejo visa sutartyje isvardyta suma, bei advokato islaidas, todel sutartis laabai svarbu ir esant bet kokiai alia nereiksmingai smulkmenai tiesiog uzrasykite sudarinedami sutarti, tai jusu ateities issigelbejimas. Kolkas tik noriu imti x300 xxj6, todel domiuosi ir zinau daug maz neblogai vietinius istatymus. Dar patarciau jei uzsieny perkate masina pasikelkit pasiziurekit, zinoma ir pats ne visada tai padarau, bet kadangi masinas taisau cia servisuose, zinau kainas, todel sikart pasikelsiu jaga ir ispurtysiu. Saziningas man papuole, ir surase, kad stabdziu diskus reikia pasikeist, kad vairo stiprintuvas leidzia... zinoma niekada niekas neparasys, aj kompresija prasta, reikia kapitalini daryt nes tepalus rija be proto. Zinoma tokiems auto kaip sis man kainuos vien mokesciu apie 300 EUR/metams cia, dabar uz 145KW Audi a6 quattro 2.8 1996 moku apie 230 ir draudimas 800 Eur metams, servise pakeiciau pagrindini su itempejais ir pompomis ir jau palikau vien uz tai su tepalu keitimu su filtrais virs 1600 Eur. Todel tendencijas reikia skaiciuoti taip, kad remontas cia itin daug kainuoja vien darbas, todel auto kainos nedideles, nes i jas reikia daug investuoti. Vokieciai neturi supratimo apie milijonines masinas, jiems tai negalioja, jei masina benzinas tai virs 300000 km jau lauzas jiems ir demesio neverta, dyzelis dar gal iki 360000 km pravaza. Metu skirtumai jiems vienodi. Jei dyzelis ir raso Autobahnauto, reiskiasi jie kekviena ryta vazinejo i darba ir droze ji kiek tik masina pajegia. Kalnu vietovese irgi daug uzdroztu masinu, ypac jei su kabliu, galit isivaizduoti, kad tempiama buvo tona ir daugiau i tikrai auksta kalna. Jie tokie yra, tiesos momentu jums pasaku pripasakotu, kad tik pasiekti tikslo. Cia tiek apie vokiskaja rinka, kitu saliu istatymus ir gyvenimo buda reikia pastudijuoti, o cia yra taip, kaip yra