Puslapis 22

Re: X-Type pirkimas

StandartinėParašytas: Šeš Rgp 15, 2015 5:42 pm
auriuksas
Sveiki, esu naujas pas jus forume ir turiu klausima, esu susirades Jaguara x-type 2.0d, bet ji sunkokai kuriasi ir turi variklio drebejima, pardavejas sako kad tai purkstuko problema nes buvo pasijunges kompa ir jam rode kad vienas purkstukas, neveikia, jei tai tiesa ka tada daugiau ziureti kad nebutu daugiau bedu nupirkus ja? Ar isvis del purkstuko gali drebeti variklis? Ar uzteks pasikeisti purkstuka ir bus viskas gerai ar reikes kaska daugiau tvarkyti?
Aciu uz atsakimus

Re: X-Type pirkimas

StandartinėParašytas: Ant Sau 19, 2016 12:43 pm
TKS
Sveiki. Esu naujas šitam forume, bet su x type draugauju jau šešis metus, tad iš savo patirties pabandysiu trumpai aprašyt į ką vertėtu atkreipti dėmesį renkantis šį automobilį, taigi:
1) Slenksčiai. Jei pakėlus mašiną tarp plasmasnės slenksčio apsaugos ir kanto matosi aprudijimai - bus bėdos. Dėl užsikimšusių nutekėjimų į slenkstį greitai įsimeta korozija, to pasekoje vienintele išeitimi tampa jų keitimas. Man šis malonumas atsiėjo apie 350eur.
2)Sankaba. Jei jungiant bėgius girdisi keisti garsai yra jaučiama vibracija tai grečiausiai teks keisti sankabos komplektą. 2014 metų gale už sankabos komplektą iš uk sumokėjau apie 200 svaru su siuntimu ir 800 lt už pakeitimą.
3)Ratų guoliai. Jei važiuojant girdisi kaukimas kurio intensyvumas kinta nuo greičio, tai rodo kad reikia keisti ratų guolius. Kad tuo įsitikinti užtenka paklibinti ratus pakėlus mašiną jei yra laisvumas keitimas neišvengiamas ir jis kaip ir forduose nėra pigus. Galinių guolių kainos prasideda nuo 100eur lietuvoje, aš rekomenduočiau pirkti UK arba Lenkijoje
4)Galiniai stabdžiai. Tai yra amžina x type bėda, kuri gali prišaukti didelių nemalonumų ypač žiema. Šiuose automobiliuose rankinis stabdis stabdo tomis pačiomis kaladėlėmis kaip ir darbinis stabdis ir problema yra suporte esančioje auselėje kuri jį užtraukia. Laikui bėgant jos pradeda striginėti ir nebeatleisti stabžio, ko pasekoje ratas lieka užblokuotas. Aš manau, kad išbandžiau viską kas galėtu šia problemą pašalinti, tačiau jokių ilgalaikių rezultatų pasiekti nepavyko, todėl ateinančią vasarą mėginsiu keisti stabdžius nuo fordo.
5)Dūmingumas. Tai visų 2.0 tdci variklių bėda ir Jaguarai ne išimtis. Priežačių gali būti labai daug, bet aš pradžiai siūlau pažiurėti interkulerio šlangas taip pat vietas kur jos jungiasi i patį interkulerį (man tai padėjo), taip pat kai kuriem padeda egr vožtuvo išplovimas/užglušinimas arba purkštukų praplovimas.
Tai penki dalykai į kuriuos dabar tikrai atkreipčiau ďėmesį pirkdamas šį automobilį, jei prisiminsiu dar ką nors sarasą papildysiu.