Realų kainų lygį galima pamatyti kokiam nors mobile.de - Lietuvoje niekada nėra garantijų, ant ko užšoksi, ir su kainom yra kaip yra (jos, žinoma, mažesnės, nei sveikų gerų mašinų Vokietijoj)...
Sąnaudų skirtumai tarp 2,0 V6 (154 AG, 200 Nm @ 4100 rpm) ir 2,5 V6 (195 AG, 244 Nm @ 3000 rpm), su automatinėmis greičių dėžėmis:
2,0 L - miesto rėžimas - 14,3 L / 100 km
- užmiestis (90 km/h) - 7,4 L / 100 km
- mišrus rėžimas - 10 L / 100 km
2,5 L - miesto rėžimas - 15 L / 100 km
- užmiestis (90 km/h) - 7,6 L / 100 km
- mišrus rėžimas - 10,3 L / 100 km
2.5 L jau vien pagal specifikacijas yra smagesnis variklis - 244 Nm prie 3000 rpm (čia tas parametras, kuris liaudiškai nusakomas "traukia"
), t.y., geresnė trauka spaudžiant gazo pedalą pasijaus šiek tiek anksčiau. Automatui iš esmės užtenka abiejų, bet papildoma galia tikrai nepamaišys, ypač lenkiant užmiesčio keliuose.