Sveiki vyrai,
as turiu 3.0 sporta, mechanika 2001 metu. Jeigu kazkam bus idomu mano nuomone tai noreciau kai ka papasakoti apie sita masina, kas tiesa ir kas ne tiesa. Masina is tiesu pagaminta ant mondeo bazes, bet tokiu vienareiksmisku pasakymu kaip - ta pati masina visiskai nepripazystu, nes pries tai turejau ford mondeo 2001. Sitas 3.0 V6 variklis yra ir mondeo ir mazdose ir dar kazkur, bet jis nera toks pat, jis vistiek yra modifikuotas jaguaro. Placiai papasakoti negaliu, nes bijau prisimeluoti kazka, bet kiek zinau ipurskimo sistema kitokia nei forde, veleneliai lygtais is kitokio pakietinto metalo, skiriasi galia, dar ten visokiu pakeitimu... Zodziu variklyje skirtumu yra, daugiau galima rasti internete, anglu kalba daugiausiai.
Vaziuokle yra gan patvari, yra didelis skirtumas perkant detales kokia vaziuokle stovi, sport ar paprasta(comfort). Pagrindinis skirtumas nuo mondeo manau yra tas kad visi jaguariukai su 2.5 ir 3.0 yra 4 varomi, tai manau cia jau is esmes turi buti gan aisku kad vaziuoklese skirtumai irgi yra.
Kebulas isoriskai rudyti nera linkes, bet nuemus slenkscius galima nemaloniai nustebti, ypac pirmuju gamybos metu. Pas mane pvz niekur ju nera, ko negalima pasakyti apie 2001 metu BMW 3 serija.
Salonas bei kebulas net is tolo neturi nieko bendra su fordu ar nemanot?
kas cia per teiginys tada kad "ta pati masina tik kitas zenkliukas"
? as kaip turejes pries tai mondeo o dabar X-type ir cia rasydamas tureciau sakyti kad masina geresne viskuom uz mondeo bet tikrai ne.
Nesupraskit neteisingai, man X-type tikrai malonesne ir geresne masina uz Mondeo. Bet stai keli dalykai kurie yra tiesa:
pirmuju gamybos metu salonas tikrai prastokos kokybes, girgzdancios priekines sedynes yra kai kas, kas mane siuo metu labiausiai nervina, kai ka jau sutvarkiau. Sedynes irgi nera labai sunku sutvarkyti, bet dabar gan vesoka ir nenoriu kisti nagu, gal istversiu iki pavasario.
Daznas gedimas toks ar kaip cia pasakyti - girgzdantis garsas is vairo koloneles sukiojant vaira, ypac prie mazu greiciu, issprendziama ipilant tokia specialia priemaisa i vairo stiprintuvo skysti, nes ten kiek zinau kazkokia tarpine buna sausa ir skleidzia garsa.
Didziausias ir pats brangiausias remontas (jei su mechanine deze) tai "transfer box" nezinau kaip tiksliai cia lietuviskai, nes menkas mechanikas is manes bet sakykim keli variantai
(priekinis reduktorius; paskirstymo deze) zodziu deze is kurios iseina kardanas i galini reduktoriu. Yra tokia, nes variklis stovi skersai. Zodziu esme yra kad jos kaukia, brangiai kainuoja ir po kurio laiko vistiek kaukia. As kai nusipirkau patikrinom tepalo lygi joje, jo ten nebuvo faktiskai visai. Pilasi 75w140.
Jei deze automatine, tai gali buti, kad greiciu dezes remontas kainuos daugiau
nes reputacijos labai geros jos neturi.
galiu pripasakoti daugiau visko, bet bijau, kad jei rasysiu tokius ilgus postus ismes mane is cia
X-type 3.0 V6 mechanika 2001 sport juodas... angliskas