X-TYPE 3.0V6

Viskas, kas susiję su Jaguar X-type serija nuo 2001 m.: X400

X-TYPE 3.0V6

Standartinė JAGUARS Ket Lap 08, 2012 7:33 pm

Sveiki susidomejau x-type 3.0v6 :) Kaip jis ar geras auto yra?Kaip laiko vaziuokle,kaip variklis ar cinkuotas pas ji kebulas?
Girdejau kad nuo 2001 iki 2005m x taipu salono detales barska ar tai tiesa? :-
JAGUARS
 
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: Ket Lap 08, 2012 7:17 pm

Re: X-TYPE 3.0V6

Standartinė ManXP Šeš Lap 10, 2012 5:24 pm

Priklausomai nuo to, ka isivaizduoji kaip gera auto :) Jeigu pvz Fordas yra geras auto, tai ir xtype bus geras, nes ten tas pats daiktas, tik su kitu zenkliuku.
ManXP
 
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: Pen Spa 14, 2011 3:59 pm
Miestas: Kaunas

Re: X-TYPE 3.0V6

Standartinė JAGUARS Šeš Lap 10, 2012 8:05 pm

Tai turetu but geras auto :)
JAGUARS
 
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: Ket Lap 08, 2012 7:17 pm

Re: X-TYPE 3.0V6

Standartinė Mindus Sek Gru 02, 2012 9:34 pm

Sveiki vyrai,
as turiu 3.0 sporta, mechanika 2001 metu. Jeigu kazkam bus idomu mano nuomone tai noreciau kai ka papasakoti apie sita masina, kas tiesa ir kas ne tiesa. Masina is tiesu pagaminta ant mondeo bazes, bet tokiu vienareiksmisku pasakymu kaip - ta pati masina visiskai nepripazystu, nes pries tai turejau ford mondeo 2001. Sitas 3.0 V6 variklis yra ir mondeo ir mazdose ir dar kazkur, bet jis nera toks pat, jis vistiek yra modifikuotas jaguaro. Placiai papasakoti negaliu, nes bijau prisimeluoti kazka, bet kiek zinau ipurskimo sistema kitokia nei forde, veleneliai lygtais is kitokio pakietinto metalo, skiriasi galia, dar ten visokiu pakeitimu... Zodziu variklyje skirtumu yra, daugiau galima rasti internete, anglu kalba daugiausiai.
Vaziuokle yra gan patvari, yra didelis skirtumas perkant detales kokia vaziuokle stovi, sport ar paprasta(comfort). Pagrindinis skirtumas nuo mondeo manau yra tas kad visi jaguariukai su 2.5 ir 3.0 yra 4 varomi, tai manau cia jau is esmes turi buti gan aisku kad vaziuoklese skirtumai irgi yra.
Kebulas isoriskai rudyti nera linkes, bet nuemus slenkscius galima nemaloniai nustebti, ypac pirmuju gamybos metu. Pas mane pvz niekur ju nera, ko negalima pasakyti apie 2001 metu BMW 3 serija.
Salonas bei kebulas net is tolo neturi nieko bendra su fordu ar nemanot? :D kas cia per teiginys tada kad "ta pati masina tik kitas zenkliukas" :D ? as kaip turejes pries tai mondeo o dabar X-type ir cia rasydamas tureciau sakyti kad masina geresne viskuom uz mondeo bet tikrai ne.
Nesupraskit neteisingai, man X-type tikrai malonesne ir geresne masina uz Mondeo. Bet stai keli dalykai kurie yra tiesa:
pirmuju gamybos metu salonas tikrai prastokos kokybes, girgzdancios priekines sedynes yra kai kas, kas mane siuo metu labiausiai nervina, kai ka jau sutvarkiau. Sedynes irgi nera labai sunku sutvarkyti, bet dabar gan vesoka ir nenoriu kisti nagu, gal istversiu iki pavasario.
Daznas gedimas toks ar kaip cia pasakyti - girgzdantis garsas is vairo koloneles sukiojant vaira, ypac prie mazu greiciu, issprendziama ipilant tokia specialia priemaisa i vairo stiprintuvo skysti, nes ten kiek zinau kazkokia tarpine buna sausa ir skleidzia garsa.
Didziausias ir pats brangiausias remontas (jei su mechanine deze) tai "transfer box" nezinau kaip tiksliai cia lietuviskai, nes menkas mechanikas is manes bet sakykim keli variantai :D (priekinis reduktorius; paskirstymo deze) zodziu deze is kurios iseina kardanas i galini reduktoriu. Yra tokia, nes variklis stovi skersai. Zodziu esme yra kad jos kaukia, brangiai kainuoja ir po kurio laiko vistiek kaukia. As kai nusipirkau patikrinom tepalo lygi joje, jo ten nebuvo faktiskai visai. Pilasi 75w140.
Jei deze automatine, tai gali buti, kad greiciu dezes remontas kainuos daugiau :( nes reputacijos labai geros jos neturi.
galiu pripasakoti daugiau visko, bet bijau, kad jei rasysiu tokius ilgus postus ismes mane is cia :D
X-type 3.0 V6 mechanika 2001 sport juodas... angliskas
Mindus
 
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: Sek Gru 02, 2012 8:58 pm

Re: X-TYPE 3.0V6

Standartinė Miroslav Ant Gru 04, 2012 1:26 pm

Geras tavo parašymas, ir sutinku su kaikuriais punktais, bet jaga gerbiu už dizainą ir salono kaikurias apdailos detales. Kas liečia važiavima negaliu pasakyti labai daug, esu turejęs X 2,5 automatas 2003 metu, pernai daugiau teko pasivažineti su 3,0 automatu ir 2,0 dyzeliu. Tai pasakysiu taip, kad nevažiuoja tas jaguaras taip kaip reikėtu, labai ji dusina 4 varomujų ratų sistema o su automatais tai automato darbas. Kas liecia ar tai gera masina ar bloga pasakysiu taip tai yra jaguaras, gražus, pakankamai patikimas, bet ankstas automobilis jis kaip tu metu A4, BMW 3, MB C, o fordas jau yra skirtas labiau praktiškiems žmonėms, bet jis netoks gražus. Dėl to, kad jis turi gana daug bendrų mazgų jo eksploatacija tampa pigesne. Tai yra žmogaus pasirinkimas ar grožis ar praktiškumas?
Miroslav
 
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: Pir Lie 02, 2012 11:12 am

Re: X-TYPE 3.0V6

Standartinė Mindus Ant Gru 04, 2012 10:41 pm

Vat vat, as renkuosi grozi siuo atveju, kai reikejo pigios praktiskos masinos turejau dyzelini forda, dabar uzsinorejau kazko grazaus ir isskirtinesnio, tai nusipirkau jaguariuka sita. Tiesa, Dievas mato, Anglijoj jis nera isskirtina masina labai, bet tai man tik i nauda, nes detaliu jiems cia pilna ir tikrai nera labai brangios. Dizainas jo tikrai grazus man, nespjaunu ir i bmw 3 serija, bet pries numirdamas norejau pabandyti jaguara. Gal X-type ir nera tas modelis, kuris turi daug tikro jaguaro vairavimo ipatybiu, nes jis toli grazu ne limuzinas :) bet dizaino poziuriu jo vidus bei isore man tikrai gan jaguariska. Man patinka kad jis toks kaip mazyte XJ kopija. Apdaila viduj grazi, bet pagaminta is gan pigoku medziagu, kas ir sukelia tam tikrose vietose krebzdesius, girgzdesius ir tt. bet nera kazko nesutvarkomo tik reikia noro ir siltesniu oru nei dabar. Arba pirkti atnaujinta modeli nuo 2005 metu, kur daug kas yra jau istaisyta. Bet nuo tu metu labai sunku rasti benzinini ir dar 3.0 o 4 cilindru dyzelio kalatojimas jaguare man mazu maziausiai absurdiskai skamba ir as jo tikrai nenoriu. O V6 su standartiniu ismetimu graziai burzgia, labai jaguariskas toks garsas, man patinka. Del traukos, tai keturi varomi zinoma kazkiek atima jam bendro galios pojucio, bet masina naudojama seimyniniams tikslams. Su seima vazinetis galios jis turi zymiai per daug, bet kai vaziuoju vienas tai pasismaginu normaliai. Gaila kad cia mes tebera absurdiska balu ant teisiu sistema, balai islieka 3 metus, o man teises reikalingos darbui, tai irgi iseina taip kad viso potencialo isnaudoti negaliu....
X-type 3.0 V6 mechanika 2001 sport juodas... angliskas
Mindus
 
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: Sek Gru 02, 2012 8:58 pm

Re: X-TYPE 3.0V6

Standartinė Robertas Pir Sau 28, 2013 1:09 pm

Robertas
 
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: Pir Sau 28, 2013 12:57 pm

Re: X-TYPE 3.0V6

Standartinė Robertas Pir Sau 28, 2013 1:10 pm

Gal sitas neblogas variantas?
Robertas
 
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: Pir Sau 28, 2013 12:57 pm


Grįžti į Jaguar X-type

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių

cron