Kiek teko domėtis, galimos kelios priežastys - arba kompresorius, arba pneumo amortizatorius. Žinoma, geriausia būtų žinoti klaidos kodą. Bet didelė tikimybė (jei užsidega tik kartais) - kad taip kompresorius praneša apie artėjantį galą... Problemos "veikimo esmė" - kuomet kompresorius per nustatytą laiką (berods 6 s ) nesukelia slėgio iki numatyto, generuojama atitinkama klaida, kuri iššaukia įspėjamąjį užrašą "CHECK AIR SUSPENSION"). Važiavimui tai netrukdo, bet ilgainiui kompresorius susidėvi galutinai, ir tada jau atsiranda įtaka važiavimui
Jei visgi tai kažkuris iš amortizatorių, kažkur buvo aprašytas paprastas patikrinimo būdas. Pastačius automobilį atjungti akumuliatorių (Dėmesio! Prieš atliekant šią procedūrą pasikonsultuoti su vartotojo instrukcija dėl galimų šalutinių pasekmių
) ir palikti ilgesniam laikui (na, bent jau pet naktį). Atjungus akumuliatorių, neveikia slėgio reguliavimo vožtuvas, esantis bagažinėje, ir jei yra slėgio nuotėkis kažkuriame amortizatoriuje, nusėda tik tas vienas ratas (neatjungus akumuliatoriaus visa mašina nusėda tolygiai).
Problema tvarkoma keitimo būdu (tiek kompresoriaus, tiek amortizatoriaus), nors turiu įtarimą, kad kompresorių mūsų auksarankiai meistrai galbūt ir restauruotų - ne kosminės gi technologijos.