Del XJ pirkimo

Viskas, kas susiję su Jaguar XJ serija nuo 1995 m.: X300, X308, X350, X358, X351

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė IksEr Pen Rgs 14, 2012 11:09 am

Pakomentuosiu šiek tiek apie X308 (1997-2003 m modelis). Į šį kėbulą ėjo trys skirtingi varikliai - 3.2, 4.0 ir 4.0 su kompresoriumi. 3.2 nuo 4.0 skiriasi tik kubatūra, visu kitu tai du identiški varikliais, tad ir jų aptarnavimas bei detalės kainuoja identiškai. Jei žiūrėti, tai TIK nuo 2000 metų. Iki 2000 m varikliai buvo su Nikasil cilindrų sienelių padengimu (kuri, reaguodama su siera, išporėja neremeontuotinai), nuo 2000 m. varikliai jau buvo su Alusil danga, kuri žymiai atsparesnė.

Kas liečia dujas, kaip jau ir minėjau, skirtumas tarp 3.2 ir 4.0 bus tik traukoje ir kuro sąnaudose. Kita silpna šių variklių vieta - vožtuvų velenėlius sukančių grandinių plastmasiniai įtempėjai. Mėgsta subyrėti ir pridaryti problemų. Keičiasi nesudėtingai ir neperdaugiausiai brangiai. Bet jei bus pabyrėję, gali tekti keisti ne tik juos, bet ir grandines - tokiu atveju visas komplektas kainuos ženkliai brangiau. Bet kartą pakeitęs galėsi pamiršti visam likusiam eksploatacijos laikui. 200..250k rida nėra maža. Ypač varikliui. Bet jei tai ne Nikasil, pagrindinė bėda bus tik su įtempėjais. Dra vienas aspektas, į kurį reikia atkreipti dėmesį - žvakės. Jų yra 8, o kiekviena kainuoja apie 35-45 Lt. (kaip pasiseks surasti).

Kaip ManXP rašė, modelis nuo 2003 - aliumininis, su kaprizinga orine pakaba (kompresoriaus problemos, amortizatorių problemos, kalibravimai visokie ir pan.). Antra vertus, tikrai nieko baisiau toje pneumopakaboje nėra nei kad kokiame S-klasės Mercedes'e. Bet pagrindinė šio modelio bėda - jei X308 viduje jaučiasi kaip Jaguar'as, tai X350 labiau panašus į aukštos klasės... Ford'ą. Kitaip tariant - nedžiugina.
IksEr
 
Pranešimai: 61
Užsiregistravo: Pen Rgp 05, 2011 4:23 pm
Miestas: Kaunas

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė dainius Pen Rgs 14, 2012 11:30 am

Labai aciu uz atsakyma,supratau kad XJ reikia ziureti tik nuo 2000 metu, o kaip ir pagal ka suzinoti ar variklis yra su ALUSIT danga? ar reikia skambinti i JAGUARO servisa kad pasakytu pagal vina? ir o kurio varikliu optimaliausiai butu vazineti su dujomis 3,2 ar 4,0? ar 3,2 uzteks jegos su dujomis vaziuoti?
dainius
 
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: Tre Rgs 12, 2012 7:01 pm

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė ManXP Pen Rgs 14, 2012 1:02 pm

Gali ir pats patikrint ar variklis is nikasilio, ar ne. Patikimiau tikrint pagal variklio numeri, bet galima ir pagal VIN.

Pirmas NE nikasilio variklis buvo pagamintas 2000 m 08 men 18 d, 10:43 val, jo numris buvo toks - 0008181043. Jeigu numeris didesnis, reiskia viskas OK.

Arba pagal VIN. Jeri konkreciai XJ, tai ziurek paskutinius skaicius, turi but didesni nei 878717
ManXP
 
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: Pen Spa 14, 2011 3:59 pm
Miestas: Kaunas

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė dainius Pen Rgs 14, 2012 6:30 pm

vau.... super informacija, nu dabar jau truputi aiskiau tik dar neaisku kuri modeli rinkti? ar XJ nuo 2000 metu galo su 3,2 ar 4 litru varikliu arba S TYPE nuo 2002 metu galo su 3,0 ar 4,2 litru varikliu? gal patartumete kuom tie modeliai skiriai? vaziavimo kokybe? aptarnavimas? ir ka geriau rinktis..? siaip zadu vazineti su dujomis ir nemazais atstumais.?
dainius
 
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: Tre Rgs 12, 2012 7:01 pm

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė IksEr Šeš Rgs 15, 2012 9:47 am

XJ nuo S-Type skiriasi visų pirma išvaizda :D Tai - skirtingos klasės automobiliai, vienas nuo kito besiskiriantys taip pat, kaip ir BMW 7-ta klasė skiriasi nuo 5-tos, ar Mercedes S klasė nuo E. XJ yra didesnis, daugiau komforto. Kurio aptarnavimas pigesnis? Abu sąlyginai brangūs... Nors man asmeniškai susidarė įspūdis, kad pvz, važiuoklę tvarkyti pigiau yra XJ.
IksEr
 
Pranešimai: 61
Užsiregistravo: Pen Rgp 05, 2011 4:23 pm
Miestas: Kaunas

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė ManXP Šeš Rgs 15, 2012 6:30 pm

s-type man asmeniskai nelabai, nebent S-Type R, bet ji tikrai reikia pirkt ne dujinimui :)
ManXP
 
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: Pen Spa 14, 2011 3:59 pm
Miestas: Kaunas

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė Miroslav Ket Rgs 20, 2012 2:28 pm

Jo pablevizgojot jus čia apie jaguarus. Realiai gal gražiausias ir yra XJ308, bet važiuoja jis blogiau negu 350, ir didžiaja dalimi yra prastesnis automobilis. Didžiausia Jaguaro bėda yra silpnas kėbulas, lyginant su vokečiais audi, bmw, mb. Varyti, kad 350 yra fordas tikrai nereikia, nes kiek suprantu nelabai kas čiupinėjot. Šeip iš praktikos galiu pasakyti, kad su pakaba viskas ten yra normaliai, iki 100 tkm nereikia ten tikrai listi, teoriškai orinė pakaba turėtų tarnauti ilgiau negu pas vokečius dėl mažesnio automobilio svorio. Didžiausia problema yra elektra kuri su kiekviena karta vis tvarkesi jeigu 300 yra tragėdija, 308 jau geriau, tai 350 tikrai normaliai. Buna nežymus gliukai, bet tai yra seno akumo pasekmė. Kas liečia visas kompresorines versijas, man jos yra nepriimtinos dėl kelių dalykų, pirma jeigu daria galingą mašiną padaryk tinkamai, stabdžius, pakabą, sumontuoti RIBOTO slydimo difą, kuris net paprastam 4,2 yra reikalingas, antras punktas XJR tai dar netoks taburetinis, bet S type R tai taburėčių taburėtė, voketijoje gal ir gerai bet lietuvoje tragedija.Trečia sanaudos važiuoji paprastai min papildomai supili 2l/100km. Ir atitinkamai eksplotacinės išlaidos, ten kosmosas, jeigu aptarnauti, kaip priklauso o ne tautiškai, sulužo keičiam važiuoja tai tegu važiuoja. Seip S- type yra man geriau už vokečius, nes už mažesniu pinigus gauni tikrai kokibišką, gerai valdoma, automobilį. Kas liečia Xj, tai jeigu niekas nevažinės didesnis kaip 180 cm ugio tai gali buti ir trumpas, bet tikras Xj tai longas. Apie XF dar kolkas nekalbesim.
Miroslav
 
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: Pir Lie 02, 2012 11:12 am

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė ManXP Ket Rgs 20, 2012 5:14 pm

O as tik uz kompresorine versija. beje, jeigu nori, kad valintu, ir tuo paciu minkstai vaziuotu, reikia imt supercharged Daimleri. Nes ten tik variklis XJR, o visa kita "normaliai" (t.y. komfortiskai) padaryta.
ManXP
 
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: Pen Spa 14, 2011 3:59 pm
Miestas: Kaunas

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė Miroslav Pen Rgs 21, 2012 7:01 am

ManXP rašė:O as tik uz kompresorine versija. beje, jeigu nori, kad valintu, ir tuo paciu minkstai vaziuotu, reikia imt supercharged Daimleri. Nes ten tik variklis XJR, o visa kita "normaliai" (t.y. komfortiskai) padaryta.


Jie visi valina tik kada sausa ir vairas tiesiai, tai kam to reikia. Valina M5 39 kebule.
Miroslav
 
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: Pir Lie 02, 2012 11:12 am

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė ManXP Pen Rgs 21, 2012 2:44 pm

Ne, dar labai smagiai valina kai buna siek tierk sniego - tada gali pedala vos priliest, o ratai sukasi vietoj, ir tave visi troleibusai lenkia :) :)
ManXP
 
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: Pen Spa 14, 2011 3:59 pm
Miestas: Kaunas

AnkstesnisKitas

Grįžti į Jaguar XJ

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių

cron