Pakomentuosiu šiek tiek apie X308 (1997-2003 m modelis). Į šį kėbulą ėjo trys skirtingi varikliai - 3.2, 4.0 ir 4.0 su kompresoriumi. 3.2 nuo 4.0 skiriasi tik kubatūra, visu kitu tai du identiški varikliais, tad ir jų aptarnavimas bei detalės kainuoja identiškai. Jei žiūrėti, tai TIK nuo 2000 metų. Iki 2000 m varikliai buvo su Nikasil cilindrų sienelių padengimu (kuri, reaguodama su siera, išporėja neremeontuotinai), nuo 2000 m. varikliai jau buvo su Alusil danga, kuri žymiai atsparesnė.
Kas liečia dujas, kaip jau ir minėjau, skirtumas tarp 3.2 ir 4.0 bus tik traukoje ir kuro sąnaudose. Kita silpna šių variklių vieta - vožtuvų velenėlius sukančių grandinių plastmasiniai įtempėjai. Mėgsta subyrėti ir pridaryti problemų. Keičiasi nesudėtingai ir neperdaugiausiai brangiai. Bet jei bus pabyrėję, gali tekti keisti ne tik juos, bet ir grandines - tokiu atveju visas komplektas kainuos ženkliai brangiau. Bet kartą pakeitęs galėsi pamiršti visam likusiam eksploatacijos laikui. 200..250k rida nėra maža. Ypač varikliui. Bet jei tai ne Nikasil, pagrindinė bėda bus tik su įtempėjais. Dra vienas aspektas, į kurį reikia atkreipti dėmesį - žvakės. Jų yra 8, o kiekviena kainuoja apie 35-45 Lt. (kaip pasiseks surasti).
Kaip ManXP rašė, modelis nuo 2003 - aliumininis, su kaprizinga orine pakaba (kompresoriaus problemos, amortizatorių problemos, kalibravimai visokie ir pan.). Antra vertus, tikrai nieko baisiau toje pneumopakaboje nėra nei kad kokiame S-klasės Mercedes'e. Bet pagrindinė šio modelio bėda - jei X308 viduje jaučiasi kaip Jaguar'as, tai X350 labiau panašus į aukštos klasės... Ford'ą. Kitaip tariant - nedžiugina.