Matau kad verda dideles diskusijos kas geriau x300 ar x308 ar Daimler.
Kadangi teko susidurt su visais o siandien vazineju su x300 ir kieme dar Daimleris yra .
Kas liecia skirtumus eksplotacijai. x300 - variklis 6 cil. eileje - zvakes po 6 lt. NGK, uzdegimo rite max 180 lt.
viskas paprastai prienama, niekas nera varikliui brangu . Pati motora teko srote pirkti tai uz 400 lt. turiu puiku motora su kuriuo jau trys metus vazineju, super varikliukas. Greiciui deze - jei motoras 3,2 tai paprasta (be elektronikos) ZF 4hp22, jei 4ltr. - tai ZF 4hp24 jau su elektonika, bet su sport rezimu, viena ir kita pakankamai patvarios...
Vaziuokle x300 paprasta su keiciamais sarnyrais ir be aliuminiu sakiu.
X308 - varikliai problematiniai kol nepakeiciama plastmasiniai grandiniu itempejai, ir varikliai srotuose brangus 2000 - 3000 lt. zvakes( 1 vnt. apie 40 lt.) pakeisti, ar vandens siurbli yra ka veikti ir tai yra Ford motoras kuriuos amerikoj deda i kai kuriuos Ford modelius. Greiciu dezes ten irgi hitros naudoja spec. tepala, kurio ltr. apie 45 lt. tad jei perki masina su paprastais tepalais uzpilta rida bus maza. Pakaba su aliuminio konstrukcijom. x308 nuo 308 feisliftas isores - skaidrios lempos, ir buverio chromo apdailos kitokios, vidus prietaisu panele ir duru apmusimas kitos, sedynes tokios pat.
Daimler - viskas tas pats, neradau nei vieno skirtumo surinkime, tik ispyldime galiniu sedyniu jos yra kaip ir priekines po viena. Tik kad jis prailgintas .
Savo X300 pirkau po ivykio ir iki pilno atstatymo veiksmas viko mano garaze.