Del XJ pirkimo

Viskas, kas susiję su Jaguar XJ serija nuo 1995 m.: X300, X308, X350, X358, X351

Del XJ pirkimo

Standartinė Andrius.tgf Ant Rgp 16, 2011 11:55 am

Sveiki,

jau kokis pusmetis bandau issirinkti Jaguara, bet tai padaryti ganetinai sudetinga del info stokos. Daug visokiu nuogirdu, bei nereikalingos miglos, o ypatingai is tu kurie sioje masinoje nera net sedeje. Todel noreciau paprasyt pagalbos is tu kurie supranta apie kalba :)

siuo metu esu apsistojes prie 1995-1997 metu XJR modeliuko paieskos, bet gal galetumet kas papasakot placiau kuo jie skiriasi nuo panasiu metu damler ar XJ-6, XJ-8 modeliuku?? bei savo nuomone ka apsimoketu rinktis pagal kainos,technines prieziuros, naudojimo ir patogumo santyki? beje kaip ten su tuo kuru nes kad uz miesto valgo 8-9 tai jau skaiciau, bet kai pradedi ieskoti info apie kuro sanaudas mieste tai jie pradeda sokineti nuo 12 iki 19 litru :)
Andrius.tgf
 
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: Ant Rgp 16, 2011 11:27 am
Miestas: Vilnius

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė IksEr Ant Rgp 16, 2011 11:11 pm

Pirmiausia - sveikas prisijungęs prie mūsų forumo ;) XJR nuo XJ8/XJ6 visų pirma skiriasi varikliu. Jei pas XJ8/XJ6 stovi paprasti atmosferiniai varikliai, tai pas XJR - variklis su kompresoriumi (supercharger'iu). Taip pat šiek tiek sportiškesnė pakaba ir (gali būti) sėdynės. Minimų metų (1994-1997, žymimas X306) XJR turėjo 4.0 L, 6 cilindrų, stovinčių linijoje (ne V6), variklį, kurio galingumas siekė 240 kw (325 AG) ir sukimo momentas - 512 NM. Iš čia ir atitinkamos sąnaudos... Užmiestyje 8..9 litrus šis variklis naudoja tik važiuojant ramiai ~80..90 km/h greičiu. Mieste... Daug kas priklauso nuo miesto ir nuo vairuotojo. Bet reiktų orientuotis į ne mažiau nei 18 L/100km. O jei miestas Vilnius (ir vairuotojas važinėja ne "pensininko" rėžimu), sąnaudos gali perkopti ir 20 L/100 km.

Ką rinktis pagal kainos, techninės priežiūros, naudojimo ir patogumo santykį? Greičiausiai, kad Jaguar XJ8, ėjusį nuo 1997 metų (X308), pageidautina - ne senesnį nei 2000 m., nes tik tada vietoj Nikasil cilindrų dangos imta naudoti Alusil danga (taip vadinami Nikasil ir Alusil varikliai). Nikasil varikliai turėjo įgimtą bėda greičiau susidėvėti, jei naudojamas didesnį sieringumo laipsnį turintis benzinas. Kitas svarstytinas variantas - Jaguar S-type. Bet jo einama priežiūra, kaip nekeista, gali būti brangesnė (sudėtingesnė važiuoklė su daugiau brangių detalių). Bet kokiu atveju, tiek vieno, tiek kito automobilio išlaikymas nebus pigus. Orientacines dalų kainas galima pažiūrėti kad ir tame pačiame http://www.britishparts.co.uk puslapyje.

Kas liečia XJR - visgi reiktų gerai pagalvoti, ar tikrai reikalingas toks galingas automobilis. Visgi variklyje - papildomas sudėtingas ir reikalaujantis priežiūros mechanizmas. X306 modelyje naudojama galingumui neadekvati greičių dėžė (dar vienas potencialus brangių gedimų šaltinis (padidintos rizikos)).
IksEr
 
Pranešimai: 61
Užsiregistravo: Pen Rgp 05, 2011 4:23 pm
Miestas: Kaunas

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė Andrius.tgf Tre Rgp 17, 2011 11:51 am

Dekuj uz toki greita atsakyma.

Kai jau pradejau galvoti apie Jaguara tai jau supratau, kad tai nera pigus automobilis, o kas del prieziuros tai baimes nera, tik ka esu pastebejes kad jei gerai issirenki automobili, o veliau ji nuolatos priziuri ypatingai dideliu problemu nebuna.

Kas del paties pasirinkimo ir dydzio, tai auto renkuosi atsizvelgdamas i tai kad daznokai tenka ne tik paciam vazinetis, bet ir visokius svecius pasitikti, todel noriu atsizvelgti ir i tai kad gale butu pakankamai vietos sedeti, o kiek skaiciau tik XJR del prailginimo yra daugiau vietos gale.

Del galingumo tai tikrai nera svarbu kad jis butu super galingas,nes man jaguaras labiausiai del isvaizdos ir konforto labiausiai patinka.

Beje vakar snekejau vilniuje su tanagros meistrais tai jie kazka uzsimine kad kazkuriuose modeliuose sudetingas yra zvakiu keitimas, atseit vos ne puse variklio reikia isrinkti.

Jeigu tesiant kalba apie XJ8, gal galetum placiau parasyti savo nuomone? kokios budingos ligos ir i ka reiktu labiausiai atkreipti demesi perkant? nes kiek pastebejau labai jau svyruoja ju kainos. 2004 kaina apie 40k siekia o 2000 galima ir uz 15k-17k rasti. keliu metu skirtumas o toks skirtumas... O S-type kazkaip maziau patinka, bet ju kainos nuo 10k iki 22k gali rasti, bet kiek skaitinejau forumuose kad atseit su jais kazkas netaip ir gan daznai genda(bet cia vel nuogirdos).
Ar dujas apsimoka detis? nors pats sutinku kad juokingai atrodo kai i toki automobili pradedi pilt dujas :) visgi kuro sanaudos vercia ir apie tai pagalvoti.

p.s. o su kokia pats vazineji?
Andrius.tgf
 
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: Ant Rgp 16, 2011 11:27 am
Miestas: Vilnius

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė IksEr Tre Rgp 17, 2011 12:53 pm

Jei tenka ir svečius dažnai pavėžinti - vienareikšmiškai XJ8. Kodėl jų kainos taip skiraisi? Pirmiausia - dėl skirtingų modelių.

Nuo 94 iki 97 metų ėjo X300 modelis (atpažįstamas iš priekinių kvadratinių posūkių, galiniuose žibintuose tamsių posūkių. Viduje - senesnio tipo skydelis). X305 buvo žymimas modelis su V12 varikliu, X306 - XJR versija su supercharger'iu.

Nuo 98 iki 2003 metų ėjo šiek tiek atnaujintas, X308 modelis (priekyje ovalūs posūkiai, galiniai žibintai su skaidriu posūkiu, bamperio chromuota apdaila ne per visą plotį, o tik šonuose. Viduje "naujesnio" tipo skydelis su ovalia vidurine konsole). Visiškai nauji varikliai (3.2 L, 4.0 L ir 4.0 L su supercharger'iu), didžioji jų dalis turėjo kintamos fazės vožtuvų velenėlius. Šių variklių silpna vieta - plastmasiniai antrinių grandinių itempėjai. Gal nesunkiai ir nelabai brangiai keičiasi į metalizuotus. Laiku nepakeitus gali nutikti daug nemalonių dalykų.

Nuo 2003 metų ėjo visiškai naujas XJ serijos modelis - X350, neturintis nieko bendro su prieš tai buvusiais modeliais. Esminis skirtumas - aliuminio kėbulas. Tad žvalgantis į šiuos modelius reikia būti itin atsargiam. Kadangi aliuminio konstrukcijos nesitiesina, nesivirina, tad nagingi lietuvos meistrai tiesiog išpjauna sulamdytus gabalus ir vietoj jų prikniedyja kitus. Tad gana nesunku nuspėti, kaip avarijos metu elgsis toks automobilis, jei jame (pvz.) bus prikniedytas visas priekinis ketvirtis. Taip pat atsargiam reiktų būti perkant atrodo nedaug daužtą automobilį - standartiniame kėbule an nesunkiai sutvarkomi įlenkimai (pvz, lanžerono), gali būti labai sunkiai tvarkomi aliumininiame kėbule.

Grįžtant prie kainos - daug ką nulemia ne tik metai, modelis, bet ir bendras automobilio stovis, tad reikia žiūrėt kiekvienu konkrečiu atveju.

Jei gerai supratau poreikius, reikia ieškoti ne XJR (t.y., versijos su galingu varikliu), o XJ8L, t.y., versijos su prailginta baze (Amerikoje ši modifikacija buvo žymima Vanden Plas, Europoje - tiesiog Long). Jei neklystų, visi XJR buvo su trumpa baze. Nuo paprastų versijų jos skiriasi ilgesnėmis galinėmis durelėmis, berods 20 cm didesne erdve tarp priekinių ir galinių sėdynių (t.y., daugiau vietos sėdintiems gale) ir padėkliuku gėrimams, sumontuotu ant priekinių sėdynių nugarėlės.

Kas liečia žvakių keitimo, nieko sudėtingo ten nėra. Taip, norint pakeisti žvakes, reikia nuimti plastmasines variklio apdailas, atsukti papildomą dangtelį, po kuriuo slepiasi pačios žvakės, bet tai tikrai nėra pusės variklio išardymas :) Tiesa, jei tai V8, žvakių keitimas gali pasirodyti ne pats smagiausias užsiėmimas piniginei. Viena žvakė kainuoja apie 30..40 Lt.

Dujos dedasi tik taip vadinamos ketvirtos kartos (su tiesioginiu įpurškimu ir dujų purkštuku kiekvienam cilindrui), su gudria elektronika (pvz., BRC Plug'n'Drive). Kaina su įmontavimu - apie 4200 Lt. Ir nematau nieko blogo, jei yra galimybė sutaupyti. O ir tarša iš dujomis varomo automobilio - žymiai mažesnė, gamta padėkos =D>

Į ką atkreipti dėmesį perkant? Pirmiausia - kaip jau ir minėjau, variklis. Ar nėra pašalinių garsų, barškėjimų. Pasimatuot kompresiją (ypač jei auto iki 2000 m). Būtinai patikrinti, ar veikia visa elektronika, kiekvienas mielas mygtukas. Dažnas gedimas - neveikianti traukos ir antipraslydimo kontrolė (ASC+TSC), kartais - kartu neveikia ir pastovaus greičio palaikymo sistema. Čia jau gan įprasta X300/X308 liga. Gydoma gana paprastai, ABS valdymo bloke sutvarkant pora blogai sulituotų kontaktų). Važiuoklė nėra itin brangiai tvarkoma, visas priekinės važiuoklės remkomplektas - apie 500..600 Lt. Na, o toliau - kėbulo būklė ir jo komplektacija (ar netrūksta kokio nors posūkio, ar apdailos elementu - brangu). Kadangi Lietuvoje nemažai iš amerikos atvežtų Jaguar'ų, reik ieškoti, kur ir koks buvo mušimas - itin maža jų dalis į Lietuvą atkeliavo sveikų. Visa kita - tiesiog nuo automobilio amžiaus ir ridos priklausantys einantys dalykai - amortizatorių būklė, stabdžių kaladėlių ir stabdžių diskų būklė, išmetimo sistemos būklė, liamda zondų būklė, katalizatorius (ar neišpjautas, ar neužsikimšęs)...

P.S. Pas mane 2000 m. Jaguar XJ8 (3.2L)
IksEr
 
Pranešimai: 61
Užsiregistravo: Pen Rgp 05, 2011 4:23 pm
Miestas: Kaunas

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė Andrius.tgf Tre Rgp 17, 2011 2:07 pm

pagaliau nors vienas zmogus normaliai paaiskino :)

beje katik perskaiciau viena straipsni angliskuose puslapiuose apie XJ8, ten visai neblogai viskas surasyta ir speju gali zmonems padeti. http://www.go-lpg.co.uk/More_X308.html

o siaip labai didelis dekuj uz isamu aprasyma, speju jis vienas pirmesniu lietuviu kalba :) beje gal kada i vilniu zadi atvaziuot? butu saunu susitikti ir tavo auto is arciau apziureti.

Beje kas del amerikietisku ar ten skirtumu lyginant su europiniais nera? nes kitose pasitaikydavo kad minimum lempas keist reikėdavo, o cia tai jau papildomas malonumas....
Andrius.tgf
 
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: Ant Rgp 16, 2011 11:27 am
Miestas: Vilnius

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė IksEr Ant Rgp 23, 2011 8:42 pm

Andriau, labai nebloga nuoroda su aprašytomis pagrindinėmis Jaguar XJ8 problemomis (bei jų sprendimo būdais). Lyginant europietišką su amerikietišku, skirtumų nėra daug. Vienas iš labiausiai į akis krentančių - "kačiuko" figūrėlė priekyje. Europoje dėl saugumo (pėstiesiems) reikalavimų ji nededama. Taip pat galinių numerių vieta (europiniai modeliai pritaikyti pailgiems numeriams). Viduje - spidometras su myliomis, o ne kilometrais. Radija taip pat pritaikyta amerikiniams dažniams, tačiau tai nesunkiai koreguojasi per magnetolos meniu. KItas svarbus aspektas praeinant TA arba registraciją (bent jau anksčiau buvo) - šoniniai atšvaitai/gabaritai. Amerikiniuose modeliuose gale jie raudoni, pagal europinius reikalavimus visi šoniniai atšvaitai/gabaritai turi būti oranžiniai. Na, ir svarbiausia - priekiniai žibintai. Daugiausiai problemų - dėl skirtingų reikalavimų spindulio formai. Europoje spindulys - su kampu (maždaug taip - "__/"). Jei gerai pamenu, amerikoje - tiesiog blynas ("---"). Kartais TA su amerikietiška optika praeina, kartais - ne. Čia matyt nuo nuotaikos priklauso :-B

O dėl VIlniaus - deja, pastaruoju metu netenka jame lankytis ;) Bet jei kada planuosiu - duosiu žinot :)
IksEr
 
Pranešimai: 61
Užsiregistravo: Pen Rgp 05, 2011 4:23 pm
Miestas: Kaunas

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė ManXP Pen Spa 14, 2011 4:17 pm

IksEr pamirso dar viena XJ8 problema apie kuria galima rast tukstancius skundu internete... Neaisku del ko, bet tie varikliai megsta uzgest be priezasties. Vaziuoji sau gatve, o tada tik issoka klaida "Engine Stalled" ir viskas :) Priklausomai nuo menulio fazes, uzkurt pavyks arba iskart, arba uz keliu minuciu/valandu/dienu. Ilgiausiai prastovejo savaite pas mane - kiekviena diena bandydavau kurt be rezultatu, kol kazkuri ryta uzsikure is pirmo karto.

Kaip problema sprest - neaisku. Nes internete N^2 skundu del tos pacios bedos, bet kazkokio vieningo sprendimo neradau. Panasu, kad skirtingiem zmonem padeda skirtingi metodai, arba isvis nepadeda. Man karta uzteko pakeist temperaturos davikli ir viskas susitvarke, taciau po pusmecio problema grizo ir tolimesni daviklio keitimai nepadejo.

Dazniausiai pasireiskia prie mazu apsuku, bet kelis kartus teko uzgest ir prie didesniu greiciu.
ManXP
 
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: Pen Spa 14, 2011 3:59 pm
Miestas: Kaunas

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė l.s Pen Spa 14, 2011 10:24 pm

Jei gerai supratau poreikius, reikia ieškoti ne XJR (t.y., versijos su galingu varikliu), o XJ8L, t.y., versijos su prailginta baze (Amerikoje ši modifikacija buvo žymima Vanden Plas, Europoje - tiesiog Long). Jei neklystų, visi XJR buvo su trumpa baze. Nuo paprastų versijų jos skiriasi ilgesnėmis galinėmis durelėmis, berods 20 cm didesne erdve tarp priekinių ir galinių sėdynių (t.y., daugiau vietos sėdintiems gale) ir padėkliuku gėrimams, sumontuotu ant priekinių sėdynių nugarėlės.



Sveiki,
Noreciau papildyti del modifikaciju,- yra dar toks modelis Super V8 (cia Amerikoje, EU berots Daimler), tai vat jame yra variklis kaip pas XJR o kebulas kaip pas Vandens Plas ir visi imanomi privalumai. Na tik gale sedimos vietos dvi, nes per viduti spintele :)
l.s
 
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: Pen Spa 14, 2011 9:55 pm

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė ManXP Šeš Spa 15, 2011 9:41 am

Daimler/V8 Super yra europinis modelis, Amerikoj vadinosi Van Den Plas Super ar kazkas pan. Va kazkada turetas daiktas - http://www.lipskas.com/jag/002.JPG

Tai Regitros dokumentuose buvo iregistruotas taip:
Marke: Daimler
Modelis: V8 Super

Nezinau kaip dabar, bet anksciau buvo problemos su draudimu. Nei viena kompanija neturejo tokio modelio sarasuose, tai tekdavo draust kaip XJR, del ko smarkiai sumazedavo draudimo verte. O siaip vien pliusai :)
ManXP
 
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: Pen Spa 14, 2011 3:59 pm
Miestas: Kaunas

Re: Del XJ pirkimo

Standartinė l.s Pir Spa 17, 2011 1:14 am

ManXP rašė:Daimler/V8 Super yra europinis modelis, Amerikoj vadinosi Van Den Plas Super ar kazkas pan. Va kazkada turetas daiktas - http://www.lipskas.com/jag/002.JPG

Tai Regitros dokumentuose buvo iregistruotas taip:
Marke: Daimler
Modelis: V8 Super

Nezinau kaip dabar, bet anksciau buvo problemos su draudimu. Nei viena kompanija neturejo tokio modelio sarasuose, tai tekdavo draust kaip XJR, del ko smarkiai sumazedavo draudimo verte. O siaip vien pliusai :)




Na aisku nesu isitikines 100% bet visalaik maniau kad yra butent taip (USA Super V8, EU Daimler) bet Regitroj ir mano Vanden Plas uzregistravo kaip XJ6 (nengi ne XJ8) tai jiems ten manau isvis mazai rupi kas yra kas... :)
l.s
 
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: Pen Spa 14, 2011 9:55 pm

Kitas

Grįžti į Jaguar XJ

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių

cron