Sveikas, eksploatacija nėra brangi tik priklauso nuo to kur pirksi detales. Važiuoklės dalys nėra brangios naujos ir originalios bei kokybiškai laiko. Važiuoklė padaryta tvarkingai, mažai gumų, viskas stovi pagrinde ant kūginių guoliu ir jai turi iš ten kur reikia dykstančias rankas pats pasikeisi be problemų viską. Jai tektu nuiminėt variklio karteri tai truputi tektu pavargti, nes reik pasileist važiuoklę bet ja laiko tik keli varžtai (tai gali atlikti su varikliu pakėlimu ir karterio nuėmimu ir pilnu vėl surinkimu vienas per 8val neskubėdamas) Brangiau kainuoja hidraulinė pakaba jai pas tave tokia stovi, bet ir ji turi analogą jai sugenda galima statyt dujinius amortizatorius vietoje hidraulinių. Kaina jų nuo 200lt. Siek tiek brangesni stabdžiu diskai vnt. kaina 200lt. Šarnyrai nuo 150-200lt bent jau aš tokiom kainom pirkau. Stabdžiu kaladėlės kaip ir kiekvienai geresniai mašinai kainuoja, nes gali nuprikt su daviklais kurie rodys kada laikas keist arba be davikliu.
Kuro sąnaudos didokos mieste apie 18-20l užmiestyje ir į 12l galima tilpti, žiema šiek tiek ir daugiau bent jau pagal savo masina sprendžiu, nes nevažinėju pensininko rėžimu. Silpnoji jaguarų vieta turbūt labiausiai yra elektros grandine, joje daug sujungimų ir per juos dažnai būna kad laidai nupūva ir atsisako kokio nors įrenginio veikimas.
Šiaip mašina smagi ir stabili ant kelio traukos kaip ir normaliai užtenka jai prižiūri tai su užvedimu ar dar kuo nekils problemų.
Tikiuosi bent šiuo tuo padėjau
jai reikės daugiau kokios informacijos kas kaip klausk bandysiu padėti nes kai savo restauravau buvau viska išrinkęs