nitrooksidsystem Pen Rgp 03, 2012 11:28 am
Sveiki,
Is IksEr gavau labai issamu atsakyma, dalinuosi su jumis ir dekoju IksEr:
Dėl ABS lemputės, ASC+T bei greičio palaikymo - labai dažna šių Jaguar'ų liga. Priežastys dažniausiai būna kelios:
a) sugedęs (apsinešęs) kuris nors ABS daviklis arba tiesiog nutrūkęs daviklio laidas/blogas kontaktas. Patikrinti gali bet kuris elektrikas. Jei su ABS davikliais (ir jų laidais) viskas ok, tada žiūrėti sekantį punktą
b) ABS blokas. Visuose forumuose nuolat skundžiamasi dėl tos pačios prpblemos, kurios simptomatika lygiai tokia pati, kaip aprašei. Dažnai netgi ir diagnostika rodo, kad blogas ABS daviklis, nors viskas būna OK. Taip nutinka dėl ABS bloko viduje esančios plokštės prasto sulitavimo. Nuo vibracijų ir temperatūrų skirtumų ima nebekontaktuoti ta vieta, kur į plokštę ateina maitinimo lizdo kontaktai. Tą vietą tvarkingai sulitavus iš naujo, problemos išnyksta ir nereikia keisti pačio ABS bloko Man ši procedūra kainavo 50 Lt. Didžiausia bėda - pačio bloko išėmimas. Jis ten labai bjauriai įstatytas. Todėl visada pirmiausia reikia tikrinti daviklius
Dėl apsukų - vienareikšmiškai jungti diagnostinį laidą ir skaityti klaidas. Pagal jas tikrai pasimatys, kurią vietą žiūrėti pirmiausia Jei neveikia vienas cilindras, gali būti ir žvakės problemos. Tiesa, žvakės brangios - 30..45 Lt/vnt. Jei Lietyvoje, geriausia žiūrėti Tobyje originalias Denso (gal net kažkur tikslų kodą rasčiau).